Jatka varaamista »

VARAUSEHDOT

PERUUTTAMISOIKEUS

Peruutussäännöt vaihtelevat sen mukaan mihin ajankohtaan / hintaan olet tehnyt varauksesi, lue yksityiskohtaiset peruutusehdot tarkkaan varausvahvistuksestasi. Ellei varaushetkellä ole sovittu toisin tai valitsemaasi hintaa koske eri säännöt, peruutus on tehtävä viimeistään klo 16.00 paikallista aikaa saapumispäivänä. Jos jätät saapumatta hotelliin tai peruutat varauksesi myöhemmin kuin klo 16.00, on hotellilla oikeus veloittaa min. 1 vrk:n majoitushinta ja muut hotellille mahdollisesti aiheutuneet kulut. Peruutus tai muutos ilmoitetaan myyntipalveluun, p. 02 44 55 100 tai sähköpostitse (info@naantalispa.fi tai info@ruissalospa.fi). Mikäli varaus on vahvistettu luottokortilla, veloitus voidaan tehdä suoraan luottokorttitililtä.

JOULUPAKETTIEN MAKSU-/PERUUTUSEHDOT

Maksuehdot
Online-varauksen tehneille lähetetään lasku ennakkomaksusta 250,-/hlö, eräpäivä 20.11. Mikäli varaus tehdään tämän jälkeen, maksuaikaa on 5 arkipäivää. Mikäli varaus tehdään vasta viikolla 52, ennakkolaskua ei lähetetä, vaan varaus varmennetaan luottokortin numerolla.

Peruutusehdot
Peruutukset kuluitta eräpäivään mennessä. Mikäli varaus perutaan myöhemmin, ennakkomaksua ei palauteta. Viikolla 52 tehdyt varaukset ovat sitovia koko varausarvoltaan, eikä niitä voi enää perua kuluitta.

MATKUSTAJAN VELVOLLISUUDET JA VASTUU

Asiakas sitoutuu syöttämään varausjärjestelmään oikeat henkilötiedot kaikista yöpyjistä ja yhteyshenkilöstä. Kaikki yöpyjät ovat lisäksi velvollisia täyttämään viranomaisille tarkoitetut matkustajakortit huolellisesti. Varauksen yhteyshenkilön tulee olla täysi-ikäinen. Alaikäinen saa yöpyä Naantalin/Ruissalon Kylpylässä edellyttäen, että hänen seurassaan on vähintään yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö.

Huoneet tulee luovuttaa klo 12.00 mennessä lähtöpäivänä. Hotelli ei vastaa huoneisiin tai hotellin yleisiin tiloihin jätetyistä tavaroista

Vieraiden on noudatettava matkan aikana hotellin järjestyssääntöjä sekä viranomaisten antamia ohjeita ja määräyksiä.

Hotellin vieras (tai viime kädessä varausvaiheessa nimetty yhteyshenkilö) on vastuussa vahingoista, jotka hän aiheuttaa hotellille tai kolmansille osapuolille. Hän on velvollinen korvaamaan sen irtaimiston, jonka hän tahallaan tai huolimattomalla menettelyllään rikkoo tai luvattomasti vie hotellin tiloista.


MUUTA

Jos myyjä ei myyjästä riippumattomista syistä voi tarjota jo varattua ja maksettua huonetta, on myyjällä oikeus tarjota asiakkaalle vaihtoehtoista hotellimajoitusta paikkakunnalla. Muutoksista on ilmoitettava varauksen yhteyshenkilölle niin pian kuin mahdollista. Mikäli majoitus ei toteudu myyjän virheen johdosta, tai jos majoituksen laatu on todistettavasti alentunut merkittävästi myyjän tekemän virheen johdosta, asiakas on oikeutettu hyvityksiin tai enimmillään suoritetun varausmaksun palautukseen kokonaisuudessaan. Asiakkaan muita mahdollisia kuluja ei hyvitetä.

Myyjä pidättää kaikissa tilanteissa omistusoiketensa myytyyn tavaraan tai palveluun, kunnes koko hinnaston tai mahdollisen soveltuvan kampanjahinnan mukainen kauppahinta on maksettu myyjälle.

Huoneiden varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset ja valitukset on tehtävä jo saapumispäivänä, jolloin myyjällä on mahdollisuus korjata virheet. Myyjä ei ole velvollinen hyvittämään asiakasta jälkikäteen tehdyistä huomautuksista.

Oikeus muutoksiin pidätetään.

Jatka varaamista »